World Leaders نام بازی جذاب در سبک استراتژی می باشد که در آن باید برای گسترش قلمرو خود دست به تلاش بزنید تا بر مناطق زیادی مسلط شوید. نبرد برای ایجاد زمین جدید و سلطه بر جهان آغاز شده است.
شما تلاش می کنید رهبر قدرتمندترین کشور کره زمین باشید. با این حال ، همزمان ، هزاران نفر دیگر اهداف مشابه را شروع کرده اند. موفقیت شما در گرو تسلط بر مهارت های رهبری و ساخت کشور جدید ، یافتن دوستان جدید از سراسر جهان و اثبات این است که شما بهترین رهبر جهان هستید! این بازی کامل استراتژی جنگ برای علاقه مندان نوبه خود است! World Leaders یک بازی استراتژی نوبتی است که در آن شما باید امپراتوری خود را بسازید. برای اجرای استراتژی و تاکتیک های صحیح از زمان خود هوشمندانه استفاده کنید!

دانلود World Leaders 1.5.1 – بازی رهبران جهان اندروید

رهبر جدید جهان شوید و با تلاش فراوان برای تسلط بر نیروهای جنگنده آماده شوید. یک قیام بزرگ دولت موجود در کشور شما را سرنگون کرد. شما به عنوان رهبر قیام اختیارات نامحدودی در کشور دارید تا بتوانید آن را رهبری کنید و از نو بسازید. دولت شما و استراتژی شما را برای ساختن کشور به یک امپراتوری انتخاب کرده است. کشوربه عنوان رهبر ما به شما احتیاج دارد ، پس نیروها را به سمت پیروزی هدایت کنید تا نام شما در سراسر جهان به یادگار بماند و همه در زمانهای آینده درباره آن صحبت کنند.
شما همه ابزارها را برای ایجاد و توسعه مهارت های رهبری و کشور خود ، یافتن متحدان و دوستان از سراسر جهان در اختیار دارید. آیا آماده هدایت و فرمانده ی گروه انقلابی هستید؟