اگر می خواهید یکی از نسخه های کاربردی و غیر رسمی اینستاگرام را استفاده کنید پیشنهاد ما به شما برنامه اینستا ایکس می باشد که دارای قابلیت های بی شمار در زمینه های مختلف ادیت و تولید محتوا است. یکی از ویژگی های مهم این برنامه که باعث شده نظر کاربران را به خود جلب کند، مدیریت مصرف اینترنت و توقف دانلود ویدیو های اکسپلور می باشد. با این کار حجم زیادی از نت شما صرفه جویی خواهد شد.

همانطور که میدانید در اینستاگرام نمی توان افرادی که پیج را آنفالو کرده اند را بدون استفاده از آنفالویاب تشخیص داد اما در اپلیکیشن Insta X قادر به تشخیص افرادی هستید که شما را آنفالو کرده اند. همچنین به راحتی می توانید کپشن پست های مورد نظر خود را کپی کرده و یا کامنت دیگران را در کلیپ بورد خود کپی نمایید.

در این نسخه از برنامه ویژگی های زیادی در زمینه استوری گنجانده شده است به طوری که می توانید موزیک های روی گوشی خود را روی استوری ها اضافه کنید و یا اینکه پست و استوری دیگران را در صفحه خود اشتراک گذاری نمایید و ابزارهای مختلف برای ادیت و برش قطعات ویدیویی و کاهش یا افزایش سرعت آنها نیز در نسخه های جدید اضافه شده است. بی شک تمامی این ویژگی ها باعث می‌شود که شما بدون نیاز به نسخه های جانبی مانند برنامه های آنفالویاب و یا اینستادانلودر های مختلف بتوانید تمامی فعالیت‌های مورد نیاز خود را در بستر یک برنامه جامع و کلی انجام دهید.