با توجه به روند اینترنتی شدن فعالیت ها و ظهور اپلیکیشن های کاربردی در زمینه های مختلف دولتی قوه قضاییه مانند ابلاغ، این بار برنامه ی اندرویدی جدید و کاربردی به نام عدالت همراه راهی برای کاهش حضور مراجعین به دادسرا ها را ارائه نموده است.

با نصب اپلیکیشن هم عدالت همراه می توانید از این پس بدون حضور در مراجع قضایی تمام پرونده های خود را به صورت الکترونیکی مشاهده کرده و از نحوه پیگیری روی پرونده های تان مطلع شوید. چنانچه وکیل یا شاکی یا یک شخص حقوقی باشید به راحتی می توانید با وارد کردن رمز عبور سامانه ثنا در برنامه، پیگیر شکایات و یا دادخواست های خود شده و مراجعات حضوری خود به مجتمع های قضایی را کاهش دهید.

دانلود اپلیکیشن عدالت همراه برای اندروید Edalate Hamrah 1.5.0

ابلاغیه های خود را از طریق منوهای برنامه مشاهده کرده و در صورت لزوم جلسات دادگاه حاضر شده و نظر خود را راجع به نحوه رسیدگی به پرونده و فعالیت قضات و سایر پرسنل مجتمع های قضایی از منوی نظرسنجی وارد کنید. این برنامه کاربردی با حجم بسیار کم و کارایی بالا از سوی مرکز فناوری قوه قضاییه ارائه شده و می تواند نیازهای شما را در زمینه های مختلف برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی را برآورده سازد. اکنون میتوانید جدیدترین نسخه ی این برنامه را از وبسایت اندروید کده دریافت کنید.