مبارزه تن به تن واقعی در بازی اکشن BLOOD & GLORY v1.0.5 + فایل دیتا (DATA)

 

تجربه یک مبارزه تن به تن در اندروید را با Blood And Glory تجربه کنید!

برای کشته نشدن، با یک شمشیر در برابر حریف که یک گلادیاتور بسیار قدرتمند است در Blood & glory   به سختی مبارزه کنید. پاداش شکست، خون (Blood) و پاداش پیروزی افتخار (Glory) خواهد بود.جذابیت بازی اینجا خواهد بود که مبارزه در مکانهای مختلفی انجام میشود و در هر جایگاه وسایل مختلفی  مثل شمشیر و گرز ، نیزه و … هست که میتوانید هنگام مبارزه از آنها استفاده کنید.

هیجان بسیار بالا ، گرافیک HD  و سه بعدی و توانایی انجام حرکات اکشن گوناگون و combo از دیگر جذابیت های این بازی فوق العاده است.

جا خالی دادن ، استفاده از سپر برای دفاع و خرید انواع سلاح های سرد از گرز تا  شمشیر جذابیت خاصی به این بازی بخشیده است…آماده یک نبرد واقعی باشید.

* این بازی جزو برترین بازی های اکشن اندروید در اندروید مارکت هست.


 

توجه »»» لطفا با دقت فولدر ها رو در مسیر خواسته شده بریزید :::

*** دیتای بازی  رو بعد از خارج کردن از حالت فشرده فولدر (com.glu.gladiator)
  را در مسیر زیر کپی کنید:                sd/android/data

 

پس از اجرای بازی و ریختن فایل دیتا اگر تمام کار هارو درست انجام داده باشید ، بازی باز هم از شما در خواست میکند که با WIFI یا GPRS گوشی وصل شوید و تنها ۲۷ KB باقی مانده را دانلود نمایید !!! و بعد از دانلود ۲۷ کیلو بایت که سریع انجام خواهد شد ، بازی با موفقیت اجرا خواهد شد ، امیدوارم از این شاهکار شرکت GLU  لذت ببرید!مبارزه تن به تن واقعی در بازی اکشن BLOOD & GLORY v1.0.5 + فایل دیتا (DATA)

 

مبارزه تن به تن واقعی در بازی اکشن BLOOD & GLORY v1.0.5 + فایل دیتا (DATA)

 

مبارزه تن به تن واقعی در بازی اکشن BLOOD & GLORY v1.0.5 + فایل دیتا (DATA)