Mr Meat: Horror Escape Room نام بازی آرکید و نسبتا ترسناکی است که شما را با هیجان و استرس خاصی همراه می کند. داستان از این قرار است که طاعون زامبی به محله شما رسید! همسایه شما ، قصاب ، یک انسان زنده است که گرسنه خون است. او روح ندارد و فقط کشتن ، داشتن خون و گوشت تازه برای خوردن می خواهد. او تبدیل به یک قاتل زنجیره ای و خانه اش در ترکیبی بین یک خانه جن زده و یک زندان شده است. این زامبی وحشتناک ، معروف به Mr. Meat ، یک پرونده جنایی جدی است. گروگان جدیدش؟ یک دختر می باشد که در این خانه زندان که به نظر می رسد یک خانه اشباح است حبس شده است.

دانلود Mr Meat: Horror Escape Room 1.9.3 – بازی ترسناک آقای قصاب اندروید

مرگ به دنبال او است ، همسایه ترسناک زامبی شما قصد دارد او را بکشد … اگر کسی از آن اجتناب نکند. ماموریت شما نجات او و نجات جان او است! اکنون شما باید وارد عمل شوید اما چگونه این کار را در این ماجراجویی بازی ترسناک انجام دهید؟
مرده در حال راه رفتن می تواند حرکات شما را بشنود ، از این به نفع خود استفاده کرده و برای گمراه کردن او پنهان شود. اگر چشم آنها شما را بگیرد ، او سعی می کند شما را بکشد!  برای نجات دختر زنده از خانه قاتل زنجیره ای معما حل کنید.
از اسلحه استفاده کنید و یک تیرانداز باشید! گیرنده زامبی مورد نیاز این بازی باشید! در هنگام فرار از زندان از صداها و گرافیک های عالی محیطی لذت ببرید!

اگر می خواهید یک بازی تک تیراندازی واقع گرایانه ، وحشتناک و ترسناک را امتحان کرده و تجربه زامبی گیری را داشته باشید ، اکنون “Mr Meat: Horror Escape Room” را بازی کنید و تا ساعتها غرق در هیجان شوید.